Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2009 12:40 - Аз ли ще бъда...?
Автор: vesity Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22058 Коментари: 10 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Аз знам,че си ти!Знам го от първия път,в който ме целуна на входната врата...от първата нощ,в която ми галеше косата и ме гледаше в очите...Много преди ти да ми повярваш...аз вярвах в теб,и знаех,че си ти...
    Поиска отговор,когато помисля и предценя плюсовете и минусите...Ще ти кажа отговора си,и ще ти дам да прочетеш това...Някой ден,когато не сме решили да се отпуснем и да пием малко повече от необходимото...попитай ме пак..." Искаш ли фамилията ми? "
    Никога не съм предполагала,че някой ден ще отговоря точно на този въпрос...Беше извън сферата и на най-големите ми мечти...Попитай ме,отговора ти е ясен,нали...?
    Повярва ли ми най-накрая?Дали разбра,че тези месеци аз живях и дишах единствено заради теб и детето...видя ли през колко трудности минахме...видя ли че мога да те чакам,да ти прощавам грешките,да си преглъщам сълзите понякога,понякога да премълчавам...Но винаги да те обичам! Разбра ли,че може и да съм 1001-вата жена в живота ти,но съм най-истинската...Разбра ли,че няма да те предам,че освен жена си имаш и истински приятел? Готов ли си да останеш с мен,да не ме разплакваш повече,да забравим миналото си,и да започнем да градим бъдещето?
    Аз съм готова,искам това от цялото си сърце...Обичам те,моя любов...
image
    Отговора ми е "ДА"! Най-искреното и вечно "ДА" ,което някога съм казвала...
image






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - mnogo e iskreno mili4ka. . noooo...
29.09.2009 12:49
mnogo e iskreno mili4ka..nooooooooo vnimavai..da ne te izlajat...ostavi taka bezrezervno majat da te obi4a
цитирай
2. vesity - mnogo e iskreno mili4ka. . noooo...
29.09.2009 12:56
анонимен написа:
mnogo e iskreno mili4ka..nooooooooo vnimavai..da ne te izlajat...ostavi taka bezrezervno majat da te obi4a


:) На мен ми стига да го обичам аз...А той има и разум,и сърце да предцени с колко от тази любов ще ми отговори...Порастнахме вече за да се лъжем и да си играем на чувства...Премислено е,почувствано е...и е истина:)
цитирай
3. анонимен - 6tom taka si re6ila. . . dobre. . . ...
29.09.2009 12:59
6tom taka si re6ila...dobre...6tom si re6ila ti da go obi4a6 pove4e .pak dobre...az razsajdavam po drug na4in....no tova tuk nqma zna4enie
цитирай
4. vesity - :)
29.09.2009 13:14
Разбирам какво искаш да ми кажеш...дано и ти разбираш мен.Аз не искам да пресмятам какво съм дала и какво ми е дадено,не и в тази връзка,която ме прави истински щастлива.Любовта не е чувство,което трябва да теглим на кантар...
цитирай
5. анонимен - ne ne me razbira6. . . kakvo iskam da ...
29.09.2009 15:51
ne ne me razbira6...kakvo iskam da kaja... vajno e majat da e vluben v teb i da te obojava..nooooooo pri men ..tova go dokaza vremeto
цитирай
6. vesity - да,
29.09.2009 17:42
и на мен времето ще ми докаже дали съм направила правилният избор...за мен си е "да"...и не бих съжалявала за нищо:)
цитирай
7. анонимен - obichashta
29.09.2009 20:51
Mnogo e hubavo da se chuvstvash obichana, da se grijat za teb i da te pazqt. Povqrvai mi, ne moje da davash vsichko ot sebe si, a da ne poluchavash obich. Rano ili kysno shte te zaboli za samata teb.
цитирай
8. vesity - Mnogo e hubavo da se chuvstvash o...
30.09.2009 18:29
анонимен написа:
Mnogo e hubavo da se chuvstvash obichana, da se grijat za teb i da te pazqt. Povqrvai mi, ne moje da davash vsichko ot sebe si, a da ne poluchavash obich. Rano ili kysno shte te zaboli za samata teb.

Чудя се защо се получи така,че всички останаха с впечатлението,че само аз го обичам:)Не е така...Обичаме се!Имаме 15 години разлика,и поне 15 хиляди разлики в начина на обичане и изразяване...Но той е моят мъж,(и бъдещ съпруг),и ме обича...просто аз съм писателя в семейството:):):)Хубав ден на всички:)
цитирай
9. elpidaa - Бъдете щастливи :)
01.10.2009 15:47
Бъдете щастливи
:)
цитирай
10. vesity - Бъдете щастливи :) Благодаря. ...
01.10.2009 16:27
elpidaa написа:
Бъдете щастливи
:)

Благодаря...:)!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vesity
Категория: Лични дневници
Прочетен: 471345
Постинги: 10
Коментари: 309
Гласове: 197
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930